> مهدیسما :

اولین نمایشگاه سال

۵۰، عنوان نمایشگاهی است از عکس‌های روح‌اله بلوچی [ + ] و حسن بردال[ + ] که روز دوشنبه ۱۹ فروردین ماه در نگارخانه کورش گرمساری افتتاح می‌شود.
عکس‌های این نمایشگاه که طی سال‌های ۸۴ تا ۸۶ عکاسی شده‌اند در قطع ۳۰×۴۵ سانتی متر ارائه شده‌اند. این نمایشگاه تا ۲۷ فروردین ادامه دارد.
نشانی:‌ خیابان آیت‌اله غفاری . فرهنگسرای طوبی . طبقه سوم . نگارخانه کورش گرمساری
افتتاحیه : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۷ ، ساعت ۱۸
لطفا تشریف بیاورید و به دوستان خود نیز بگویید.

نظرات 5 + ارسال نظر
کهره شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:26

میتام

جغد بندری یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 http://joghd11.blogsky.com/

سلام . خوشحالم که هستی مجازی وار
به امید خدا...

من سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:30

یه فتوبلاگ دیگه!
تبریک!

ممنون

من چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:47

کامنت من

من پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:51

کامنت من!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد