به امید نان فردا ...

سامی حزنی

* یک روز دیگر از عمرش برای پیرمرد گذشت ... و امید به روزهای آینده ...

-   می خواهم آب شوم در گستره ی افق
      آنجا که دریا به پایان می رسد و
         آسمان آغاز میشود
   میخواهم با هر آنچه مرا در بر گرفته یکی شوم
      حس می کنم و می دانم
         دست می سایم و می ترسم
            باور می کنم و امیدوارم
                           که هیچ چیز با خواست من به عناد بر نخیزد
    می خواهم آب شوم در گستره ی افق
           آنجا که دریا به پایان می رسد و
               آسمان آغار میشود…
                                          از بخت یاری ماست شاید!
      که هر آنچه که می خواهیم
       یا بدست نمی آید یا
         از دست می گریزد!!

نظرات 5 + ارسال نظر
جغد بندری شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 http://halhalok.blogsky.com/

سلام.عکس جونین اما با شعرویی قدرتمندی که از شاملو انوسی میزان تاثیر گزاری اثرت کمرنگ اکونی.
درود...

نظر شما قابل احترامه. مرسی

رحیمیان شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 http://rahimian.blogsky.com/

سلام
نگاه جالبین.
خاش بشی.

سجاد آریان سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:15 http://shureparvaz.blogfa.com

سلام سامی. خوبی. من اسمت رو تو جام جم دیده بودم.

عکس جالبی گرفتی. شاید اگه سوژه در حال کار بود بهتر بود. موفق باشی

من چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:46

آخ :(

از بخت یاری ماست شاید!
که هر آنچه که می خواهیم
یا بدست نمی آید یا
از دست می گریزد!!

من پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:58

آخ :(

از بخت یاری ماست شاید!
که هر آنچه که می خواهیم
یا بدست نمی آید یا
از دست می گریزد!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد