به کجا میخواهیم برسیم !

- خودمونیما عجب مملکت ریخته به هم ! این به اون فحش میده اون به این سنگ میزنه و ... ... ...

- به جای اینکه میر حسین موسوی ۶:۳۰ فرودگاه باشه - ۱۰:۴۰ به بندر می رسه . 

- مردم خیلی اذیت شدند چون هوا خیلی خیلی گرم بود. 

- همکارم رضوانی جلوی فرودگاه ماشین از روی پاهاش رد میشه ولی خدار رو شکر پاهاش نشکسته . 

- جمعیت زیادی از مردم اومده بودند واسه استقبال  . 

- ما هم از بالای نرده ها که پریدیم پایین کمردردمون شروع شده .  

- بزودی لینک گزارش تصویری مراسم استقبال رو تو وبلاگم میزارم ( متاسفانه به دلیل اتمام شدن فرصت تبلیغات، عکس ها در سایت جام جم کار نشد ) . 

نظرات 13 + ارسال نظر
مهراب پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:12

عکس مه کجان؟

بهشب پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:20

ده و چها دقیقه پرواز نشست

گوج گنو پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:30 http://www.goojegeno.blogsky.com

عبدل حسین دومین بارین که ماشین از رو پاش رد ابودن

جیگسا پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:54

بله
ولی خیلی خوب بود
عجب شبی بود

من پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:53

امیدوارم قدرشناس باشه رئیس جمهرو منتخبتون
به قول دوستی این مردم انتخابات بشه میریزن بیرون
داربی باشه میریزن بیرون
ناصر عبداللهی بمیره میریزن بیرون
ساجده کشمیری بمیره میریزن بیرون
اصولا میریزن بیرون!
تبشون هم تنده
به قیافه ها نگاه کن
چه شور و شعور سیاسی ای موج میزنه تو چهره ها
مخصوصا اون آقا که پرچم بسته به خودش و داره تف میکنه تو خیابون!
برای رضوانی ناراحت شدم.
و بیصبرانه منتظر گزارش تصویری انتخاباتیت هستم

حیف شد !!
قرار بود عکس ها رو بفرستم واسه جام جم و روزنامه خودمون که دیر شد و وقت تبلیغات به اتمام رسید . تعداد عکس ها زیاده و نمیشه تو وبلاگ بزارم . ایشالله عکس های پیروزی .

پیرمرد دیریا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 http://hormozpic.blogfa.com

کامپوت خوخ بخری به یه نفر که پاش...

smgh جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:51

بی خوابی زده بود به سرم گفتم یه سری بهت بزنم ببینم چطوری. عکس خوبی شده اگه بقیه رو هم بزاری عالیه
خدا کنه هرکی لایقه انتخاب بشه

من جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:10

زیاده که زیاده
سر من گول نمال
بزن رو سی دی بیار ببینیم

روح اله بلوچی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:31

واقعا با عرض پوزش از کسی که در این عکس حضور دارد....کلا میونه عبدالحسین با چرخ ماشینا بد نیست....

احسان شهریاری جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:32 http://lakposht..blosky.com

سلام خیاببون فرصتی برای بعضیل تا عقده گشایی کنند

من جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:41 http://mymadhouse.blogsky.com

چه کسی کلید را شکست؟!

من چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:43

کامنتای من!

من پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:09

کامنتای من!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد