نمایشگاه بزرگ عکس ایران‌شناسی سرزمین من

 

 

نمایشگاه بزرگ عکس ایران‌شناسی سرزمین من، نمایشگاهی به مساحت 1647195 کیلومتر مربع ...


پس از 3 سال انتشار، ماهنامه ایران‌شناسی « سرزمین‌من » منتخبی از عکس‌هایش را در خانه هنرمندان تهران به نمایش می‌گذارد. نمایشگاه عکس ایران‌شناسی « سرزمین‌من » شامل 80 قطعه عکس از حدود 50 عکاس سرشناس است که از میان 5هزار و 200 قطعه عکسی که این ماهنامه از 300 عکاس ایرانی و خارجی در 26 شماره خود منتشر کرده انتخاب شده‌اند.   

.ویژگی متفاوت این نمایشگاه، گستره متنوع عکس‌های به نمایش در آمده در آن است؛ عکس‌هایی که موضوعات متنوعی چون فرهنگ و مردم‌شناسی، بناها و آثار تاریخی، چشم‌انداز و مناظر طبیعی، حیات‌وحش و نجوم طبقه‌بندی و عرضه شده‌اند. وسعت جغرافیایی این عکس‌ها مرزهای قدیم و جدید ایران را در برمی‌گیرد و در آن‌ها عکاسان از رنگدانه‌های ریز بال یک پروانه، تا نمای بیکران دشت‌های ایران از فراز آسمان را پیش چشم بیننده می‌گذارند.عکس‌های زیر آب، میکروگرافی، ماکروگرافی و تله‌ای نیز از عکس‌های خاص به نمایش درآمده در این نمایشگاه هستند.  

در میان عکس‌های برگزیده آثار سه عکاس هرمزگانی به نام های اصغر بشارتی، سامی حزنی و عبدالحسین رضوانی به چشم می‌خورد. 

این نمایشگاه ساعت 16 روز جمعه6 آبان‌ماه در تالارهای بهار و زمستان خانه هنرمندان افتتاح می‌شود و تا 12 آبان‌ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این عکس‌ها به نشانی: تهران، خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، باغ هنر، خانه‌هنرمندان ایران مراجعه کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:01 http://lakposht.blogsky.com

سلام دمت گرم سامی

راشدانصاری پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 http://www.khaloorashed.blogfa.com

سلام و تبریک

من پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:19

تبریک سامی عزیز
افتخار حضور نداشتیم
من اینقد پُزِتو میدم سامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد