یک روز بارانی و ...

 

 


- عکس برگزیده من تو جمع عکس های سال (1387) دوربین دات نت [+]

بازی ...

- به دعوت عبدالحسین رضوانی ما هم اومدیم واسه بازی :  

   سال گذشته تونستم لیسانس کامپیوتر رو از دانشگاه آزاد بندرعباس بگیرم. 

   خواستم میزان خوابم کم کنم ... نتونستم ( اونم از نوع خواب صبح ) !  

   یه تصمیم مهم گرفتم که اونم رژیم غذایی بود، تونستم تو فاصله 4 ماه 14 کیلو وزن کم کنم .

   من و عبدالحسین یه کار مثبت انجام دادیم که دوره کسر آموزش سربازی رو گذروندیم ( به قول دوستان از نوع ویژه ) . 

   ولی امسال تصمیم گرفتم اگه بشه و شما هم برام دعا کنین که دیگه مثل جغدا نشم و شب مثل بچه خوب بخوابم و صبح زود از خواب بلند شم . 

    رژیم غذایی رو ادامه بدم خدا رو چه دیدید شاید ما هم شدیم سامی مانکن و خواننده شدیم ! 

    امسال هم با اجازه همتون اول شهریور دارم میرم خدمت سربازی ( با برگه سبز ) .  

    عکاسی خبری رو واسه جام جم جدی تر دنبال کنم . 

    کلا از عدد 8 خوشم میاد، امیدوارم سال 88 سال خوب و خوشی واسه هممون باشه 

 

- از دوستان دیگه هم دعوت می کنم که تو این بازی با ما باشند : 

                       مجید جمشیدی - اصغر بشارتی - حسام الدین انصاریان